serwis samochodowy SCDS logo
Rok założenia: 1998

Samochodowe Centrum Diagnostyczno Serwisowe
zaprasza:  pon-pt  8-17

02-495 Warszawa, ul. Nowotyska 15
tel./fax  22 867 63 20

Przyjęcie pojazdu do naprawy i szczegóły wykonanej usługi - dokumenty

Szanowni Państwo.
Każdą wizytę auta w naszym warsztacie zaczynamy od wystawienia Zlecenia serwisowego, a po wykonanej naprawie wypełniana jest Karta naprawy pojazdu. Dzięki tym dwóm, rzetelnie prowadzonym dokumentom możemy odtworzyć historię wykonanych u nas napraw.

OK Serwis logo pieczątka firmowa Warszawa____________________
Miejscowość                           Data       

Zlecenie serwisowe nr .....

OPIS POJAZDU
Marka...... Model...... Nr Rej.......
Poj. silnika....  cm3 Rok produkcji...... Przebieg......
nr vin......kod silnika......
Stan paliwa¼  ½  ¾  1Faktura VATtak / nieForma płatności......
 
DANE KLIENTA
Nazwa ......
Adres ......
NIP...... e-mail ......
Telefon...... Model ......
 
ZLECENIE KLIENTA
....................................
....................................
STAN POJAZDU

graf samochodu

Czy Klient wyraża zgodę na jazdę próbną:  TAK  NIE
Pojazd pozostaje w serwisie:  TAK  NIE
Przewidywany termin naprawy pojazdu:  ...............
Proszę określić kwotę brutto,
od której będzie wymagany kontakt telefoniczny w celu przeprowadzenia dalszej naprawy: _______ PLN

 

………………………………………………………
pieczątka ipodpis O.K. Serwis
………………………………………
Data i podpis klienta*
* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby serwisu
(Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych
Dz. Ust.. Nr 101 z 2002 r. poz. 926 wraz z późniejszymi zmianami)

 

OK Serwis logo

KARTA NAPRAWY POJAZDU

Mechanik          …………………………………………………
                                          imię i nazwisko

 

OPIS NAPRAWY
Lp.CzynnośćIlośćCena brutto / netto
  1.   
  2.   
  3.   
  4.   
  5.   
  6.   
  7.   
  8.   
  9.   
 10.   
Łączny koszt robocizny  

 

CZĘŚCI UŻYTE DO NAPRAWY
Lp.Nazwa częściIlośćCena brutto / netto
  1.   
  2.   
  3.   
  4.   
  5.   
  6.   
  7.   
  8.   
  9.   
 10.   
Łączny koszt części  

 

ŁĄCZNY KOSZT NAPRAWY    

 

 INFORMACJA DLA KLIENTA O STANIE POJAZDU

....................................

....................................

Przyjmuję raport o stanie pojazdu. Pojazd odebrałem sprawny oraz wolny od wad i usterek technicznych usuniętych wg powyższych specyfikacji

………………………………………………………
pieczątka i podpis O.K. Serwis
………………………………………
Data i podpis klienta

 

 

e-mail ikonka

Serwisujemy europejskie, japońskie i koreańskie samochody osobowe, terenowe, busy i dostawcze
/specjalizujemy się w obsłudze aut marki: Ford, Volkswagen, Audi, Seat, Skoda, Fiat/

Obsługa flot samochodowych i serwis aut Klientów indywidualnych